Wydawnictwa zwarte:
1. Analiza i synteza wzrokowa : materiał atematyczny / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SK 55537
2. Analiza i synteza wzrokowa : materiał tematyczny / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SK 55540
3. Analiza, synteza wzrokowa i odwrócenia / Agnieszka Bala. – Kraków :Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55534
4. Czytam ze zrozumieniem i rozwiązuję zadania : testy dla uczniów III klasy szkoły podstawowej / Małgorzata Barańska, Ewa Jakacka ; [ilustracje: Andrzej Jurkiewicz, Marysia Barańska, Maria Pelc, Joanna Remus-Duda]. - Wydanie III zmienione. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2020
Sygn.: M 141101
5. Czytanki ze zrozumieniem : materiały do nauki czytania ze zrozumieniem / opracowanie i skład Magdalena Hinz. - Wydanie IV. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021
Sygn.: JM 75065
6. Czytanki ze zrozumieniem : materiały do nauki czytania ze zrozumieniem / opracowanie i skład Magdalena Hinz. - Wydanie III. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019
Sygn.: BM 38844, SM 55109
7. Ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne : dla dzieci 6-9 letnich / Małgorzata Barańska. - Wydanie 6. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019
Sygn.: JK 74938
8. Ćwiczenia korekcyjno-terapeutyczne dla dzieci z wykorzystaniem nietypowych przyborów / Maria Kuleczka-Raszewska. - Warszawa : "Difin", 2019
Sygn.: M 140631
9. Ćwiczenia przygotowujące do nauki matematyki / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55541
10.Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : II etap edukacyjny / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska. - Wydanie IV. - Gdańsk : Grupa Wydawnicza Harmonia - Wydawnictwo Harmonia, 2020
Sygn.: BM 38908, JM 74885
11.Dostosowanie wymagań edukacyjnych do indywidualnych potrzeb rozwojowych i możliwości psychofizycznych uczniów : realizowanych w ramach prowadzonych zajęć edukacyjnych z podziałem na poszczególne edukacje oraz na zajęciach specjalistycznych : I etap edukacyjny / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska, Cecylia Mach, Krystyna Szczepańska. - Wydanie III. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2019
Sygn.: BM 38909, JM 74886, UM 27987
12.Edukacja małego dziecka. T. 10, Wychowanie i kształcenie-kierunki i perspektywy zmian / pod red. Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek. - Cieszyn ; Kraków : "Impuls", 2017
Sygn.: SM 54253, UM 27399, Cz 138700
13.Edukacja małego dziecka. T. 15, Pedagogika zmiany w edukacji dziecka : teoria - badania - praktyka / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek. - Kraków : Oficyna Wydawnicza "Impuls", 2020
Sygn.: Cz 141673
14.Elementarz : czytamy bajki metodą sylabową / Alicja Karczmarska- Strzebońska ; ilustracje Tomasz Pląskowski. - Kraków : Wydawnictwo Greg, copyright [2020]
Sygn.: JM 75064
15.Elementarz : czytamy bajki metodą sylabową / Alicja Karczmarska- Strzebońska ; ilustracje Tomasz Pląskowski. - Kraków Wydawnictwo Greg, [2017]
Sygn.: M 140486, SM 55067
16.Fantastyczne zadania tematyczne : zbiór zadań rozwijających myślenie dla dzieci / Katarzyna Michalec ; [opracowanie graficzne, skład Joanna Remus-Duda]. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2022
Sygn.: BM 39069, M 142301
17.Grafopercepcja / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55536
18.Innowacyjny model wczesnoszkolnej edukacji plastycznej : klasa I: metodyczne opracowania i materiały dla nauczycieli i studentów do realizacji modelu Nauka - Sztuka - Edukacja / Joanna Aksman, Jolanta Gabzdyl. - Kraków : Oficyna Wydawnicza AFM : na zlecenie Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2015
Sygn.: SM 55234
19.Jak pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki? : podręcznik dla rodziców, terapeutów i nauczycieli z serii Dziecięca matematyka / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska; fotografie: Małgorzata Makiewicz ; ilustracje Dorota Prończuk. - Kraków : CEBP, copyright 2021
Sygn.: M 142064
20.Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Cz. 1 / Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021
Sygn.: Cz 142280
21.Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Cz. 2 / Agnieszka Borowska-Kociemba, Małgorzata Krukowska. - Wydanie I. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021
Sygn.: Cz 142281
22.Kategoryzacja tematyczna / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55538
23.Komiks społeczny : 33 historyjki w formie ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne / Anna Jarosz ; ilustracje Aleksandra Wolniak. - Wydanie III. - Gdańsk : "Harmonia", 2020
Sygn.: M 141951
24.Jak się zachować w różnych miejscach? Nowe historyjki w formie ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne. - Wydanie I. Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021
Sygn.: M 141904
25.Logosmyk : opowiastki logopedyczne z ćwiczeniami / Anna Smoleń. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia - Grupa Wydawnicza Harmonia, 2018
Sygn.: LM 30977, UM 27531
26.Metoda i wyobraźnia : podręcznik dla nauczyciela. Część 3, Lekcje twórczości w klasie 3 / Elżbieta Płóciennik, Monika Just, Anetta Dobrakowska, Joanna Woźniak. - Warszawa : "Difin", 2020
Sygn.: M 140832
27.Metody aktywizujące w szkolnej i pozaszkolnej edukacji muzycznej : poradnik dla nauczycieli i animatorów / Urszula Bissinger-Ćwierz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2019
Sygn.: M 142745
28.Myślenie sytuacyjne / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55532
29.Nauczycielskie koncepcje dziecięcej pracy grupowej w klasach początkowych / Małgorzata Pilecka. - Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Sygn.: M 141805, SM 55072
30.Nauka czytania / Agnieszka Łubkowska ; narysowała Joanna Kłos. - Warszawa : "Nasza Księgarnia", 2020
Sygn.: SM 55113
31.Nie taki diabeł straszny, czyli Jak monitorować podstawę programową : podstawa programowa wychowania przedszkolnego i I etapu edukacyjnego / Małgorzata Jadczak-Nowacka, Dorota Szczepańska. Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2015
Sygn.: BM 37789, JM 73622, M 136910, SM 53662, UM 27072
32.Od muzyki do matematyki : kształtowanie pojęć matematycznych w edukacji muzycznej dzieci / Anna Łuczak. - Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski, 2016
Sygn.: JM 74143, M 138684
33.Percepcja wzrokowa / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55533
34.Planowanie ruchu ręki / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55539
35.Prawą tak, a lewą wspak! : zabawy rozwijające koordynację ruchową rąk oraz uwagę i pamięć słuchową / Małgorzata Barańska. Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2020
Sygn.: BM 39011
36.Razem czy osobno? : współczesne mity, klisze i szablony edukacyjne / red. nauk. Bożena Muchacka [i in.]. - Kraków : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego, 2017
Sygn.: JM 74121, M 138766
37.Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 1 / Jadwiga Stasica. - Wydanie I. - Kraków : Oficyna mpuls, 2021
Sygn.: M 142172
38.Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 2 / Jadwiga Stasica ; [rysunki: Katarzyna Ścieńska]. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2022
Sygn.: M 142349
39.Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 3 / Jadwiga Stasica ; [rysunki: Katarzyna Ścieńska]. - Wydanie I. - Kraków : Impuls, 2022
Sygn.: M 142350
40.Sekwencje / Agnieszka Bala. - Kraków : Wydawnictwo Arson, [2021]
Sygn.: SM 55535
41.To, co ważne i poważne : inscenizacje o bezpieczeństwie, zdrowiu i emocjach : scenariusze przedstawień dla przedszkolaków i klas I-III / Ewa Kujawińska. - Kraków : "CEBP 24.12", 2018
Sygn.: CzM 139828, SM 54566, Cz 142069
42.Wybrane obszary edukacji matematycznej dzieci : poradnik dla nauczycieli klas I-III / Agnieszka Nowak-Łojewska ; oprac. graf. Joanna Łojewska. - Warszawa : Ośrodek Rozwoju Edukacji, 2015
Sygn.: BM 37795, JM 73626, LM 30533, SM 53665, UM 27075
Wydawnictwa ciągłe:
1. "Cudaczek-Wyśmiewaczek" - odkrywanie podobieństw i różnic w wyglądzie ludzi i w znaczeniu słów / Małgorzata Małyska // Życie Szkoły. - 2019, nr 3, s. 20-26
2. Ćwiczenia śródlekcyjne przy muzyce jako ważny element w kształceniu zintegrowanym / Anna Trzcionka-Wieczorek // Nauczyciel i Szkoła. - 2017, nr 4, s. 141-155
3. Dlaczego nauczanie zintegrowane nie powinno dotyczyć muzyki? Cz. 1, Teoria a praktyka / Alicja Kozłowska-Lewna // Wychowanie Muzyczne. - 2019, nr 3, s. 26-34
4. Dlaczego nauczanie zintegrowane nie powinno dotyczyć muzyki? Cz. 2, Polska na tle Europy / Alicja Kozłowska-Lewna // Wychowanie Muzyczne. - 2019, nr 4, s. 19-29
5. Dobre maniery : konspekt zajęć zintegrowanych / Małgorzata Małyska. – 2019 // Życie Szkoły. - 2019, nr 7, s. 38-41
6. Edukacja ekonomiczna dzieci w wieku wczesnoszkolnym : teoria a praktyka / Beata Bugajska-Jaszczołt, Norbert Ludynia // Edukacja Wczesnoszkolna. - 2017/2018, nr 4, s. 28-39
7. Edukacja regionalna w kształceniu zintegrowanym / Anna Pobocha - Igniatowska // Nauczanie Początkowe. - 2014/2015, nr 3, s. 78-87
8. Efekt Domina. Materiały dla nauczycieli do pracy z uczniami na pierwszym etapie edukacji (w klasach 1-3) : tytuł cyklu: Podróż po świecie wartości / Kinga Kuszak, Anna Brzezińska, Iwona Krysińska, Dorota Kuszyńska // Życie Szkoły. - 2020, nr 5, s. 30-37
9. Efekt Domina. Materiały dla nauczycieli do pracy z uczniami na pierwszym etapie edukacji (w klasach 1-3) : tytuł cyklu: Podróż po świecie wartości / oprac. Kulczyk Foundation // Życie Szkoły. - 2020, nr 7, s. 40-45
10.Ewolucja programów kształcenia zintegrowanego w Polsce / Elżbieta Marek // Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. - 2019, nr 8, s. 17-30
11.Inkluzja edukacyjna na etapie przedszkola w rozumieniu rodziców dzieci niepełnosprawnych / Iwona Myśliwczyk // Problemy Wczesnej Edukacji 2016, nr 2, s. 166-180
12.Jak organizować edukację matematyczną w klasach 1-3, żeby to dzieci się uczyły, a nie były nauczane / Małgorzata Skura, Michał Lisicki // Edukacja Wczesnoszkolna. - 2017/2018, nr 4, s. 7-27
13.Jak rozwijać postawę proekologiczną wśród uczniów zgodnie z ideą upcyklingu / Aleksandra Kubala-Kulpińska // Życie Szkoły 2018, nr 9, s. 17-21.
14.Jeden za wszystkich, wszyscy za jednego, czyli Integracja zespołu klasowego / Anna Meslin // Życie Szkoły. - 2018, nr 9, s. 2-6
15.Każdy jest ważny : konspekt zajęć dla uczniów nauczania zintegrowanego / Dominika Kapłańska // Wychowawca. - 2015, nr 12, s. 31
16.Korelowanie i integrowanie treści kształcenia edukacji społeczno-przyrodniczej i zajęć technicznych w klasach początkowych / Alina Budniak, Marcin Musioł // Nauczyciel i Szkoła. - 2017, nr 3, s. 47-64
17."Matematyka w przyrodzie" : projekt wspomagania nauczycieli w aktywizowaniu uczniów klas młodszych na zajęciach edukacji matematyczno-przyrodniczej / Katarzyna Pluta // Edukacja Wczesnoszkolna. - 2017/2018, nr 4, s. 51-69
18.Metoda "Smart English" - język angielski dla najmłodszych / Aneta Soś // Nauczanie Początkowe. - 2014/2015, nr 3, s. 94-103
19.Nadawanie znaczeń w procesie uczenia się dziecka : symbole i pojęcia jako narzędzia integracji w edukacji wczesnoszkolnej / Dorota Dziamska // Życie Szkoły. - 2019, nr 7, s. 9-12
20.Nasz sposób na matematykę / Agata Kopeć, Dagmara Szymkiewicz // Edukacja Wczesnoszkolna. - 2017/2018, nr 4, s. 40-50
21.Natura społeczeństwa cyfrowego : o czym powinniśmy pamiętać pracując z uczniem z pokolenia "Z" i "ALPHA" / Maciej Dębski // Życie Szkoły. - 2018, nr 9, s. 12-16
22.Nie rozumiemy, nie wyobrażamy sobie, czy nie chcemy zaakceptować istoty edukacji wczesnoszkolnej? / Dorota Dziamska // Życie Szkoły. - 2019, nr 9, s. 10-13
23.O Julku Tuwimie : odkrywanie własnych bzików i talentów czytelniczych / Małgorzata Małyska // Życie Szkoły. - 2019, nr 8, s. 9-15
24. O ptakach i ich głosach : konspekt zajęć zintegrowanych dla klasy III / Małgorzata Małyska // Życie Szkoły. - 2020, nr 7, s. 36-38
25.Obraz edukacji wczesnoszkolnej w wypowiedziach nauczycieli edukacji przedmiotowej / Józefa Bałachowicz, Monika Kupiec // Problemy Wczesnej Edukacji. - 2020, nr 1, s. 18-29
26.Od korelacji do integracji : zasady i wyznaczniki nauczania integralnego / Izabela Breguła // Życie Szkoły. - 2018, nr 3, s. 14-17
27.Odkrywamy kosmos! - scenariusz zajęć świetlicowych dla dzieci wczesnoszkolnych / Karolina Szymańska // Nauczanie Początkowe. - 2014/2015, nr 4, s. 59-62
28.Rozwiązywanie zadań tekstowych sposobem na rozwijanie myślenia krytycznego uczniów klas początkowych / Katarzyna Pluta // Edukacja Wczesnoszkolna 2021/2022, nr 1, s. 105-12
29.Scenariusz zajęć z edukacji matematycznej w klasie III : "Klasowe Centrum Pomiarowe - pomiar długości" / Beata Szczodrak // Edukacja Wczesnoszkolna. - 2017/2018, nr 4, s. 86-90
30.Świetlica, którą dzieci lubią / Margareta Olszewska // Życie Szkoły. - 2018, nr 9, s. 22-25
31.Uczenie przy pomocy chmury / Ewa Ostarek // Życie Szkoły. - 2018, nr 9, s. 36-41
32.Uczenie się przez odkrywanie i konstruowanie : przykładowy konspekt zajęć kształcenia zintegrowanego / Małgorzata Wróblewska, Janusz Woźniak // Życie Szkoły. - 2020, nr 3-4, s. 10-13
33.Witamy w szkole - z doświadczeń doradcy metodycznego ds. edukacji wczesnoszkolnej / Alina Kieczmur // Meritum. - 2021, nr 4, s. 54-58
34.Wybrane warunki formułowania celów edukacyjnych w kontekście idei uczenia uczenia się : głos w dyskusji nad kształtem edukacji wczesnoszkolnej / Beata Oelszlaeger-Kosturek // Kwartalnik Edukacyjny. - 2020, nr 1, s. 79-91
35.Zajęcia ruchowe dla uczniów klas I-III szkoły podstawowej : lekcja wf z pomysłem / Piotr Winczewski // Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. - 2018, nr 4, s. 36-41
36.Zakręćmy kołem fortuny! / Ewa Ostarek // Życie Szkoły. - 2020, nr 3-4, s. 16-20
37.Znam zasady dobrego wychowania i ich przestrzegam - scenariusz apelu dla klasy III / Bożena Nowak // Nauczanie Początkowe. - 2014/2015, nr 3, s. 65-77
Lokalizacja:
M - Wypożyczalnia PBW Krosno
Cz - Czytelnia Ogólna PBW Krosno
CzM -Czytelnia Multimedialna PBW Krosno
BM - Wypożyczalnia Brzozów
JM - Wypożyczalnia Jasło
SM - Wypożyczalnia Sanok
LM - Wypożyczalnia Lesko
UM - Wypożyczalnia Ustrzyki Dolne