1. Angielski w przedszkolu : gry i zabawy na dni wyjątkowe / Daria Powałowska. – Warszawa : Preston Publishing, 2021 Sygn.: M 141945
2. Bajka jako narzędzie w edukacji ekonomicznej w ujęciu interdyscyplinarnym / Katarzyna Wiśniewska-Borysiak (red.). – Warszawa : CeDeWu, 2022
Sygn.: M 141477
3. Ćwiczenia logopedyczne dla uczniów klas 1-3 : ś, ź, ć, dź, ń, j, sz, ż, cz, dż / tekst Magdalena Bielenin (część teoretyczna), Anna Willman (wierszyki) ; ilustracje Marcin Kot. – Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2021
Sygn.: M 141530
4. Drama procesualna w pracy z dziećmi w przedszkolu i klasach I-III / Kamila Witerska. – Warszawa : Difin, 2020
Sygn.: M 142000
5. Edukacja małego dziecka. T. 15, Pedagogika zmiany w edukacji dziecka : teoria – badania – praktyka / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Beaty Oelszlaeger-Kosturek. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls, 2020 Sygn.: Cz 141673
6. Edukacja małego dziecka. T. 17, Sytuacja społeczna dzieci w rodzinie, przedszkolu i szkole / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Anny Szafrańskiej. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls” ; Cieszyn : Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, 2020
Sygn.: Cz 143842
7. Edukacja małego dziecka. T. 18, Wsparcie pedagogiczne w trudnych sytuacjach społecznych i edukacyjnych / pod redakcją Ewy Ogrodzkiej-Mazur, Urszuli Szuścik, Anny Szafrańskiej. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls” ; Cieszyn : Wydział Sztuki i Nauk o Edukacji Uniwersytetu Śląskiego, 2023
Sygn.: Cz 143843
8. Etyka – chcemy by ć lepsi : podręcznik i program nauczania do klasy I, Klasy II, Klasy III szkoły podstawowej / Marek Gorczyk. – Wrocław : Siedmioróg, 2022
Sygn.: Cz 142948
9. Idziemy do pierwszej klasy / Ewa Borowska ; ilustracje Natalia Jabłońska. – Warszawa : Wydawnictwo „Nasza Księgarnia”, 2024
Sygn.: M 144665
10.Jak mówić o niepełnosprawności? : niepełnosprawność ruchowa, zespół Downa, autyzm, niedosłuch, głuchota, epilepsja, niepełnosprawność narządu wzroku : wskazówki do rozmowy, propozycje zabaw, zajęć i ćwiczeń w przedszkolu i szkole podstawowej (klasy I-III) / Julia Borkowska. – Zgorzelec : Kapelusz z Kwiatami – Wydawnictwo Edukacyjne, [2021]
Sygn.: Cz 142291
11.Jak pomóc dziecku pokonać niepowodzenia w nauce matematyki? : podręcznik dla rodziców, terapeutów i nauczycieli z serii Dziecięca matematyka / Edyta Gruszczyk-Kolczyńska ; fotografie: Małgorzata Makiewicz ; ilustracje: Dorota Prończuk. – Kraków CEBP 24.12, copyright 2021
Sygn.: M 142064
12.Kodowanie na dywanie : w przedszkolu, w szkole i w domu / Anna Świć. – Opole : Wydawnictwo Nowik, 2021
Sygn.: JM 75220
13. Komiks społeczny : 33 historyjki w formie ćwiczeń rozwijających umiejętności społeczne / Anna Jarosz ; ilustracje Aleksandra Wolniak. – Gdańsk : „Harmonia”, 2020
Sygn.: M 141951
14.Kompetencje matematyczne i naukowo-techniczne w edukacji wczesnoszkolnej – studium empiryczne / Barbara Dudel, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Sygn.: M 141502
15. Kramik : ćwiczenia korekcyjno-kompensacyjne / Małgorzata Barańska. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2020
Sygn.: M 142158
16.Kreatywne prace plastyczne / Beata Grzeszczuk-Nędza. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2024
Sygn.: BM 39761, Cz 144538
17.Kto posłucha, ten usłyszy : ćwiczenia usprawniające percepcję słuchową dla najmłodszych uczniów / Małgorzata Barańska, Magdalena Hinz ; ilustracje Maria Pelc. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2022
Sygn.: Cz 144216
18.Kultura szkoły Montessori w XXI wieku : od teorii do praktyki w skali mikro / Anna Jaroszewska. – Kraków : Impuls, 2022
Sygn.: M 143849
19.Lektury jak malowane : edukacja wczesnoszkolna : graficzne karty pracy / Sylwia Oszczyk. – Kraków : Wydawnictwo WiR, 2023
Sygn.: M 143975
20.Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej : zeszyt ćwiczeń : raz, dwa, trzy – do zabawy dołącz ty! : historyjki obrazkowe / [autorzy: Katarzyna Wysocka, Agnieszka Stebelska]. – Warszawa : Wiedza i Praktyka spółka z o.o., [2021]
Sygn.: LM 31531, M 142329
21.Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej : zeszyt ćwiczeń : terapia dzieci jąkających się, logopedia artystyczna / [autorzy: Katarzyna Skoniecka, Agnieszka Siwińska]. – Warszawa : Wiedza i Praktyka sp. z o.o., [2020]
Sygn.: Cz 141054
22.Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej : zeszyt ćwiczeń : autyzm, niepełnosprawność w stopniu lekkim, opóźniony rozwój mowy / [autorzy: Justyna Cabała, dr Barbara Pietrzak-Szymańska, Małgorzata Wielądek, Sylwia Sienkiewicz, Aleksandra Sienniak]. – Warszawa : Wiedza i Praktyka sp. z o.o., [2020]
Sygn.: LM 31533, M142330
23.Logopedia w edukacji wczesnoszkolnej : zeszyt ćwiczeń : dziecko z wadą słuchu, zaburzenie przetwarzania słuchowego, mowa bezdźwięczna / [autorzy: Joanna Ćwiklińska, dr n. hum. Dorota Beata Wojewódzka, Joanna Rostkowska, Ewa Kozłowska, Marlena Kurowska]. – Warszawa : Wiedza i Praktyka sp. z o.o., [2020]
Sygn.: LM 31532, M 142331
24.Memory językowe / Małgorzata Barańska, Magdalena Hinz. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2022
Sygn.: M 142859
25.Memory matematyczne / Małgorzata Barańska, Magdalena Hinz. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2022
Sygn.: M 142959
26.Metoda i wyobraźnia : podręcznik dla nauczyciela. Część 3, Lekcje twórczości w klasie 3 / Elżbieta Płóciennik, Monika Just, Anetta Dobrakowska, Joanna Woźniak. – Warszawa : „Difin”, 2020
Sygn.: M 140832
27.Metodyka edukacji społeczno-przyrodniczej w przedszkolu i na pierwszym etapie edukacyjnym – ćwiczenia / Beata Pituła, Barbara Grzyb, Monika Morgała. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2021
Sygn.: BM 39002, JM 75056, M 141932
28.Nauczyciel a szkoła jako przestrzeń uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych / redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Piotr Miller, Grażyna Cęcelek, Elżbieta Woźnicka. – Warszawa : Difin, 2022
Sygn.: BM 39301, M 143454, UM 28541
29.Nauczycielskie koncepcje dziecięcej pracy grupowej w klasach początkowych / Małgorzata Pilecka. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Sygn.: M 141805
30.Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej / Julia Magdalena Karapuda. – Kraków : Impuls, 2023 Sygn.: Cz 144400
31.Nauka czytania od A do Z metodą sylabową / Alicja Tanajewska, Iwona Kiełpińska, Renata Naprawa. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2021 Sygn.: BM 39072, JM 75059
32.Pedagog w klasie : scenariusz zajęć do pracy z dziećmi w edukacji wczesnoszkolnej oraz z doradztwa zawodowego / [autorzy: Małgorzata Swędrowska, Ewelina Kasalik-Kowal, Marta Koch-Kozioł, Agnieszka Ignaczak, Katarzyna Kwater, Marta Wysocka, Anna Sikorska, Agnieszka Kościuczyk, Katarzyna Płuska, Anna Jasińska, Marzena Przybylska]. – Warszawa : Wiedz i Praktyka sp. z o.o., 2024
Sygn.: Cz 144966
33.Plastyka w edukacji wczesnoszkolnej / Jerzy Tomala. – Kraków : Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2023
Sygn.: JM 75295, M 143867
34.Plecak emocji : jestem ważny! : poradnik dla nauczycieli i rodziców / Joanna Leszczkowska, Joanna Gutman. – Gdańska : Pan Wydawca, 2023 Sygn.: M 144893
35.Poszukiwanie sojuszników i źródeł inspiracji w pedagogice dziecka / redakcja naukowa Marzena Adamowicz, Lidia Kataryńczuk-Mania, Iwona Kopaczyńska. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2021
Sygn.: LM 31536
36.Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : poziom 1 / Olga Kłodnicka ; [ilustracje Olga Kłodnicka]. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia – Grupa Wydawnicza Harmonia, 2021
Sygn.: M 142867
37.Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : poziom 2 / Olga Kłodnicka ; [ilustracje Olga Kłodnicka]. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia – Grupa Wydawnicza Harmonia, 2020
Sygn.: M 142868
38.Prace domowe dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi : poziom 3 / Olga Kłodnicka ; [ilustracje: Miłosz Choina]. – Gdańsk : Wydawnictwo Harmonia, 2020
Sygn.: M 142869
39.Praktyczny przewodnik po myśleniu krytycznym w edukacji / pod redakcją Macieja Winiarka. – Kielce : Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP Spółka z o.o., 2022
Sygn.: Cz 144409
40.Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami / Renata Naprawa, Alicja Tanajewska. – Warszawa : Difin, 2020
Sygn.: Cz 141562
41.Program zajęć edukacji polonistycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. – Warszawa : Difin, 2020
Sygn.: Cz 141563
42.Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną / Alicja Tanajewska, Renata Naprawa. – Gdańsk : Harmonia, 2023 Sygn.: Cz 144896, LM 31799
43.Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 1 / Jadwiga Stasica. – Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2021
Sygn.: M 142172
44.Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 2 / Jadwiga Stasica ; [rysunki: Katarzyna Ścieńska]. Kraków : Impuls, 2022
Sygn.: M 142349
45.Rozwijamy kreatywność dziecka w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. 3 / Jadwiga Stasica ; [rysunki: Katarzyna Ścieńska]. Kraków : Impuls, 2022
Sygn.: M 142350
46.Trening słuchu : ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową u dzieci / Joanna Graban, Romana Sprawka. – Gdańsk. – Wydawnictwo Harmonia, 2020
Sygn.: BM 39176
47.Trudności w pisaniu : poziom graficzny pisma / Aneta Domagała. – Gdańsk : Harmonia Universalis, 2023
Sygn.: BM 39497, JM 75492, M 144327
48.Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych. Tom I / redakcja naukowa Elżbieta Stokowska-Zagdan, Elżbieta Woźnicka, Grażyna Cęcelek. – Warszawa : Difin, 2024
Sygn.: Cz 144823
49.W świecie wyobraźni : wpływ literatury na rozwój emocjonalny i poznawczy dziecka / Stella Krystyna Bettella ; [redakcja merytoryczna: Dorota Grabowska]. – Warszawa : Wydawnictwo Naukowe i Edukacyjne SBP, 2024
Sygn.: BM 39511, JM 75495, LM 31611, M 144370
50.Wychowanie obywatelskie w młodszym wieku szkolnym / Emilia Jakubowska. – Kraków : Impuls, 2021 Sygn.: Cz 142385
51.Zajęcia plastyczne w aktualizowaniu potencjalności twórczej dzieci : eksperymentalny program zajęć plastycznych inspirowanych wybranymi współczesnymi nurtami w sztuce wizualnej / Iwona Tomas. – Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2020
Sygn.: M 141008
52.(Z)rozumieć świat dziecka : od kontekstów nadawania znaczeń po dziecięce znaczenia / redakcja naukowa Ewa Kochanowska. – Kraków : Oficyna Wydawnicza IMPULS, 2021
Sygn.: M 141914
Wydawnictwa ciągłe:
1. Agresywny uczeń / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2021, nr 5, s. 33-38
2. Akcja integracja, czyli jak budować relacje z uczniami / Angelika Fronia.// Get Creative!. – 2024, nr 4, s. 33-35
3. Aktywności muzyczne a kształtowanie kompetencji społecznych dziecka / Natalia Kłysz-Sokalska.// Życie Szkoły. – 2020, nr 2, s. 66-70
4. Arteterapia w edukacji wczesnoszkolnej / Ewelina Siemion-Mikulska.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2020/2021, nr 2, s. 55-65
5. Audiodeskrypcja jako element arteterapii / Beata Jerzakowska-Kibenko.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2022/2023, nr 1, s. 63-70
6. Bajka typu bricolage w przedszkolu i edukacji wczesnoszkolnej / Renata Dobrucka-Ratajczak.// Bliżej Przedszkola. - 2024, nr 10, s. 6-8
7. Budowanie poczucia własnej wartości : jak wzmacniać samoocenę uczniów? / Dorota Zając.// Życie Szkoły. – 2022, nr 5, s. 4-9
8. By chciało się chcieć : motywacyjne dylematy / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2020, nr 9, s. 34-39
9. Chaos w świecie doznań, czyli zaburzenie przetwarzania sensorycznego na co dzień / Łukasz Franków.// Życie Szkoły. – 2024, nr 3, s. 10-14
10.„Co jest lepsze? Pies czy kot?” : dociekania filozoficzne w kształtowaniu kompetencji obywatelskich dzieci / Agata Świdzińska.// Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. – 2020, nr 4, s. 13-24
11.Co nas uskrzydla? : debata klasowa / Monika Gajos, Justyna Kwiecień, Patrycja Obłąk, Magda Ogonowska.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2023/2024, nr 1, s. 123-127
12.Czy dobry kolega może być asertywny? Kształtowanie świadomości uczniów na temat asertywności wobec innych ludzi / Monika Połeć, Olga Zapała.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2023/2024, nr 1, s. 155-160
13.Czy pojawienie się technologii informacyjno-komunikacyjnych w klasie szkolnej oznacza zmianę praktyk nauczania i uczenia się? / Lucyna Kopcewicz.// Problemy Wczesnej Edukacji. – 2020, nr 3, s. 66-85
14.Ćwiczenia i zabawy usprawniające i doskonalące percepcję wzrokową / Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz.// Życie Szkoły. – 2023, nr 2-3, s. 38-42
15.Ćwiczenia, zabawy i gry rozwijające na zajęciach wychowania fizycznego / Leszek Sawicki.// Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. – 2020, nr 3-4, s. 20-23
16.Dezinformacja i fake newsy – dlaczego warto o nich rozmawiać z dziećmi? / Dorota Zając.// Życie Szkoły. – 2023, nr 4, s. 28-31
17.Dobre praktyki wykorzystania WEB 2.0 i TIK w edukacji wczesnoszkolnej / Agnieszka Baska.// Meritum. – 2021, nr 3, s. 37-42
18.Doświadczenie rzeczywistości szkolnej przez uczniów edukacji początkowej / Renata Michalak.// Problemy Wczesnej Edukacji. – 2020, nr 1, s. 30-39
19.Działania muzyczne w procesie stymulowania umiejętności werbalizowania emocji : ujęcie teoretyczne i propozycje praktyczne / Natalia Kłysz-Sokalska.// Życie Szkoły. – 2021, nr 2-3, s. 22-26
20.Dziecięce mindfulness z muzyką ? Natalia Kłysz-Sokalska.// Życie Szkoły. – 2020, nr 9, s. 6-10
21.Edukacja antydyskryminacyjna / Klaudia Waryszak-Lubaś.// Życie Szkoły. – 2021, nr 6, s. 19-21
22.Edukacja klimatyczna a więź z naturą / Iwona Karpińska.// Życie Szkoły. – 2022, nr 1, s. 47-50
23.Edukacja lingwistyczna dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych na zajęciach z języka obcego – wyzwania dla edukacji zdalnej / Agnieszka Bojarczuk-Tuncer.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2022/2023, nr 2, s. 43-55
24.E-edukacja muzyczna / Natalia Kłysz-Sokalska.// Życie Szkoły. – 2021, [nr 7], s. 47-51
25.Efekt Domina. Materiały dla nauczycieli do pracy z uczniami na pierwszym etapie edukacji w klasach 1-3) : tytuł cyklu: Podróż po świecie wartości / Kinga Kuszak, Anna Brzezińska, Iwona Krysińska, Dorota Kuszyńska.// Życie Szkoły. – 2020, nr 9, s. 46-50
26.Elementy flipped classroom w edukacji wczesnoszkolnej / Ewa Ostarek.// Życie Szkoły. – 2021, nr 4, s. 4-8
27.„Emocjonalny ja, emocjonalni inni” : wstęp do cyklu spotkań treningu umiejętności społecznych / Monika Litwinow.// Życie Szkoły. – 2023, nr 4, s. 36-37
28.Empatia – wrodzona czy wyuczona? / Iwona Karpińska.// Życie Szkoły. – 2021, nr 8, s. 30-33
29.Ewaluacje konstruktywistyczne. Implikacje dla wczesnej edukacji / Henryk Mizerek.// Problemy Wczesnej Edukacji. – 2021, nr 4, s. 75-86
30.Filozoficzna podróż od najmłodszych lat : podejście P4C w rozwijaniu myślenia krytycznego (Philosophy for Children) / Beata Luniak.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2021/2022, nr 1, s. 33-46
31.Funkcjonowanie uczniów z lekką niepełnosprawnością intelektualną w wieku wczesnoszkolnym w zakresie komunikacji werbalnej / Monika Masłowska.// Szkoła Specjalna. – 2020, nr 4, s. 264-272
32.Gotowość do nauki pisania / Mirosława Suchocka.// Wczesna Edukacja. – 2022, nr 3, s. 27-28
33.Gry w edukacji wczesnoszkolnej z wykorzystaniem platformy Educaplay / Wioletta Jachym.// Życie Szkoły. – 2023, nr 2-3, s. 43-46
34.Grywalizacja w edukacji : czym jest? / Ewa Ostarek.// Życie Szkoły. - 2020, nr 2, s. 49-55
35.Integracja zespołu klasowego / Justyna Kapuścińska-Kozakiewicz.// Życie Szkoły. – 2020, nr 2, s. 39-43
36.Jak myślenie krytyczne wspiera rozwój ucznia na etapie edukacji wczesnoszkolnej / Magdalena Ostrowska, Katarzyna Zajączkowska.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2021/2022, nr 1, s. 47-64
37.Jak pomóc uczniom polubić edukację? / Ewa Ostarek.// Życie Szkoły. – 2020, nr 2, s. 18-23
38.Jak pracować zgodnie z modelem STEAM? / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2023, nr 1, s. 30-35
39.Jak rozwijać kreatywność u uczniów? / Dorota Zając.// Życie szkoły. – 2022, nr 6, s. 4-11
40.Jak wspierać kreatywność dzieci? / Joanna Jarmużek.// Wczesna Edukacja. – 2020, nr 3, s. 26-28
41.Jak wspierać rozwój poznawczy dzieci / Joanna Jarmużek.// Wczesna Edukacja. – 2020, nr 1, s. 24-26
42.Jak zdobyć siłę i odporność psychiczną? / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2020, nr 7, s. 21-25
43.Klimat placówki : dobre relacje i porozumienie / Ewa Góralczyk.// Wczesna Edukacja. – 2020, nr 2, s. 8-10
44.Kodowanie i robotyka w klasach 1-3 / Marek Grzywna.// Życie Szkoły. – 2023, nr 8, s. 22-25
45.Kodowanie w szkole : korzyści i propozycje zabaw / Dorota Zając.// Życie Szkoły. – 2022, nr 10 s. 33-37
46.Komunikacja interpersonalna w pierwszej klasie : trzecie zajęcia z cyklu treningu umiejętności społecznych w grupie / Monika Litwinow.// Życie Szkoły. – 2023, nr 6, s. 14-19
47.Kreatywne zajęcia na temat ubrań / Ilona Pawełek.// Get Creative!. – 2024, nr 3, s. 14-18
48.Lapbook – interaktywny superprojekt! / Magda Zielińska.// Get Creative!. – 2024, nr 5, s. 44-49
49.Letni krajobraz : pomysł na ciekawe zajęcia z zakresu edukacji artystycznej klas I-III / Izabela Kamińska.// Życie Szkoły. – 2024, nr 4, s. 44
50.Metody aktywizujące i motywujące na zajęciach / Justyna Kapuścińska- Kozakiewicz.// Życie Szkoły. – 2021, nr 5, s. 16-20
51.Metody, techniki i triki, czyli o czytaniu bajek po angielsku / Agnieszka Szplit.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2022/2023, nr 2, s. 117-126
52.Mindfulness w edukacji – zbyteczność, szansa czy konieczność? / Justyna Kosz-Szumska.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2020/2021, nr 1, s. 107-117
53.Mutyzm wybiórczy / Anna Jakubiec.// Wczesna Edukacja. – 2021, nr 2, s. 28-30
54.Nauczanie (do) twórczości w edukacji muzycznej / Natalia Kłysz-Sokalska.// Życie Szkoły. – 2021, nr 8, s. 45-50
55.Nauczanie zdalne w edukacji wczesnoszkolnej – funkcje muzyki / Marta Kędzia.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2020/2021, nr 1, s. 123-132
56.Nigdy się nie poddawaj! Na wielkie rzeczy potrzeba czasu / Agata Płaszewska, Agnieszka Podsiadło, Anna Utkowska.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2023/2024, nr 1, s. 135-139
57.Nowe wymogi przy nauczaniu języków obcych / Monika Sewastianowicz.// Wczesna Edukacja. – 2020, nr 3, s. 15-17
58.Obraz edukacji wczesnoszkolnej w wypowiedziach nauczycieli edukacji przedmiotowej / Józefa Bałachowicz, Monika Kupiec.// Problemy Wczesnej Edukacji. – 2020, nr 1, s. 18-29
59.Obraz ucznia w „Podstawie programowej” dla wczesnoszkolnej edukacji polonistycznej / Beata Jerzakowska-Kibenko.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2020/2021, nr 2, s. 17-37
60.Obszary współpracy i relacji społecznych w edukacji wczesnoszkolnej / Beata Oelszlaeger-Kosturek.// Kwartalnik Edukacyjny. – 2023, nr 3, s. 56-74
61.Orientowanie się w przestrzeni bez przestrzeni – o budowaniu świadomości przestrzennej w edukacji wczesnoszkolnej / Marzena Nowicka.// Problemy Wczesnej Edukacji. – 2020, nr 3, s. 18-31
62.Percepcja muzyki w edukacji wczesnoszkolnej / Natalia Kłysz-Sokalska.// Życie Szkoły. – 2021, nr 10, s. 46-50
63.Po co dzieciom potrzebna jest arteterapia? / Ewelina Woźniak-Czech.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2022/2023, nr 1, s. 5-10
64.Początki z komputerem już w najmłodszych klasach / Renata Rudnicka.// Meritum. – 2023, nr 4, s. 61-69
65.Podcasty w edukacji wczesnoszkolnej / Ewa Ostarek.// Życie Szkoły. – 2020, nr 7, s. 16-20
66.Prace domowe / Magdalena Krawczonek.// Wczesna Edukacja. – 2020, nr 1, s. 20-21
67.Proces integracji dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi we wczesnej edukacji – case studies / Magdalena Pietruszka.// Terapia Specjalna Dzieci i Dorosłych. – 2020-2021, nr 16, s. 35-39
68.Rola nauczyciela jako mentora / Inga Smoleń.// Get Creative!. – 2024, nr 5, s. 21-23
69.Rola procesu twórczego w kształtowaniu motoryki ręki i doskonaleniu technik pisania / Karolina Prątnicka.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2022/2023, nr 1, s. 105-119
70.Screencasty w edukacji wczesnoszkolnej / Ewa Ostarek.// Życie Szkoły. – 2020, nr 9, s. 12-16
71.Siła szkolnych nawyków / Inga Smoleń.// Get Creative!. – 2024, nr 3 s. 44-46
72.Skuteczność programu edukacji medialnej dla dzieci w wieku wczesnoszkolnym / Krzysztof Ostaszewski, Agnieszka Pisarska, Kinga Sochocka, Marcin Sochocki, Karolina Van Laere.// Edukacja. – 2020, nr 3, s. 6-22
73.Socjoterapia jako forma pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla dzieci w młodszym wieku szkolnym / Anna Ratajczak.// Edukacja Wczesnoszkolna. – 2020/2021, nr 1, s. 77-88
74.Sztuczna inteligencja : możliwe zagrożenia i praktyczne zastosowanie w edukacji wczesnoszkolnej / Marek Grzywna.// Życie Szkoły. – 2023, nr 7, s. 30-34
75.Trudności emocjonalno-społeczne dziecka z dysleksją rozwojową / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2022, nr 1, s. 27-29
76.Uczestnictwo rodziców w życiu szkoły na pierwszym poziomie kształcenia / Dorota Dziamska.// Życie Szkoły. – 2020, nr 3-4, s. 4-8
77.W poszukiwaniu złotego środka : jak oceniać uczniów? / Monika Bigaj-Kisała.// Get Creative!. – 2024, nr 1, s. 36-39
78.Wczesna edukacja – między standaryzacją a upodmiotowieniem / Małgorzata Żytko.// Problemy Wczesnej Edukacji. – 2020, nr 2, s. 91-102
79.Wspomaganie dzieci z trudnościami poza szkołą : terapia czaszkowo-krzyżowa / Anna Komar.// Życie Szkoły 2020, nr 2, s. 14-15
80.Wybrane Warunki formułowania celów edukacyjnych w kontekście idei uczenia się : głos w dyskusji nad kształtem edukacji wczesnoszkolnej / Beata Oelszlaeger-Kosturek.// Kwartalnik Edukacyjny. – 2020, nr 1, s. 79-91
81.Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej / Mariusz Rzeszotek.// Wychowanie Fizyczne i Zdrowotne. – 2020, nr 1, s. 47-49
82.Wyzwania rozwojowe u ucznia wczesnoszkolnego / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2022, nr 2-3, s. 4-9
83.Zaburzenia mowy, języka i komunikacji w edukacji włączającej / Dorota Podgórska Jachnik.// Wczesna Edukacja. – 2020, nr 3, s. 23-25
84.Zasady wzajemnego szacunku / Danuta Elsner.// Wczesna Edukacja. -2020, nr 3, s. 6-7
85.Zrozumieć i wspierać ucznia wysoko wrażliwego / Aleksandra Kubala-Kulpińska.// Życie Szkoły. – 2021, nr 4, s. 22-26
Lokalizacja:
M – Wypożyczalnia PBW Krosno
Cz – Czytelnia Ogólna PBW Krosno
CzM - Czytelnia Multimedialna PBW Krosno
BM – Wypożyczalnia Brzozów
JM – Wypożyczalnia Jasło
LM – Wypożyczalnia Lesko
SM – Wypożyczalnia Sanok
UM – Wypożyczalnia Ustrzyki Dolne