Celem konferencji było zapoznanie się z nowymi formami terapii ucznia ze spektrum autyzmu. Do współpracy zaproszono specjalistów m.in. psychologów i terapeutów pracujących w oparciu o Program Son-Rise. Podczas konferencji poruszono takie zagadnienia jak: praca logopedyczna w terapii ucznia ze spektrum autyzmu, zaburzenia przetwarzania informacji sensorycznej u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, jak efektywnie nawiązać współpracę i pracować z uczniem z zespołem Aspergera. Dla uczestników konferencji sanocka Filia przygotowała wystawę literatury, zestawienie bibliograficzne w wyborze oraz zachęcała do skorzystania z nowych e- usług wdrożonych w ramach projektu „Podkarpacie e-biblioteki pedagogiczne”.
Sanok
Konferencja „Oblicza procesu terapeutycznego ucznia z autyzmem i zespołem Aspergera”,
Celem konferencji było zapoznanie się z nowymi formami terapii ucznia ze spektrum autyzmu. Do współpracy zaproszono specjalistów m.in. psychologów i terapeutów pracujących w oparciu o Program Son-Rise. Podczas konferencji poruszono takie zagadnienia jak: praca logopedyczna w terapii ucznia ze spektrum autyzmu, zaburzenia przetwarzania informacji sensorycznej u dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, jak efektywnie nawiązać współpracę i pracować z uczniem z zespołem Aspergera. Dla uczestników konferencji sanocka Filia przygotowała wystawę literatury, zestawienie bibliograficzne w wyborze oraz zachęcała do skorzystania z nowych e- usług wdrożonych w ramach projektu „Podkarpacie e-biblioteki pedagogiczne”.